Modulul CRM (Customer Relationship Management) gestioneaza relatiile cu clientii, cu lead-urile, avand posibilitatea de a urmari un istoric al fiecarui client privind oportunitatile, ofertele, comenzile, contractele, facturile, task-urile, email-urile de pe acel partener.
- In cadrul campaniilor de marketing se face analiza costurilor estimate si a celor reale princonfruntarea cu documentele de intrare, comenzi, bonuri de consum.
- In cadrul oportunitatilor se pot defini toate etapele de negociere cu un anumit client, de la prezentare si pana la vanzare/pierderea acelui partener. Din oportunitate se poate genera in tadiul de ofertare oferta catre client, iar din stadiul de negociere se genereaza comanda client si/sau contractul de tip abonament.
- Planificarea activitatilor agentilor in cadrul firmei poate fi inregistrata/verificata si cuantificata cu ajutorul task-urilor. Modulul permite verificarea automata a disponibilitatii unui angajat la locarea lui pe un task, in functie de alte task-uri deschise sau nerezolvate alocate respectivului utilizator, nerezolvate precum si numarul de ore disponibile/zi. In momentul incheierii unui task, modulul permite generarea unui deviz de servicii.
- In cadrul firmei, agentii pot fi avertizati prin mesaje sau email-uri daca se apropie un termen de executie peste un anumit numar de zile si li se poate urmari activitatea si gradul de incarcare prin urmarirea task-urilor pe fiecare persoana in parte.